BEZPIECZNIE WE WŁASNYM DOMU

 

 

 

 

 

 

Zgłoś się

O PROJEKCIE

Od 1 czerwca 2017 r. do 31 maja 2019 realizowaliśmy 2 projekty dla Seniorów i osób niepełnosprawnych lub przewlekle chorych, które wdrażały nową usługę opiekuńczą w ich domach. Realizatorami projektów są Stowarzyszenie EBI Association, lider w teleopiece w Polsce – firma OPIEKANOVA Sp. z o.o. oraz miasta Jastrzębie-Zdrój (projekt dla mieszkańców podregionu rybnickiego) i Częstochowa (projekt dla mieszkańców Częstochowy) oraz ich Ośrodki Pomocy Społecznej. Dodatkowo projekt rybnicki wspierają Urzędy Miast ( i OPS-y) Rybnika, Wodzisławia Śl., Raciborza.

W projektach objęliśmy wsparciem w sumie 550 osób. W ich domach podłączone były na czas projektu specjalne urządzenia do teleopieki z możliwością 24-godzinnego kontaktu z podopiecznym. W Jastrzębiu-Zdroju powołano Śląskie Centrum Alarmowe Teleopieki, w którym pracują wykwalifikowani teleopiekunowie (osoby doświadczone w pracy z Seniorami, wśród nich opiekunowie medyczni, psycholog, konsultanci senioralni). Usługa w projekcie była całkowicie bezpłatna, cały koszt urządzeń i wsparcia specjalistów teleopieki są finansowane z Unii Europejskiej, budżetu państwa i wkładu własnego realizatorów.

Ale co to jest teleopieka?

Teleopieka to usługa opiekuńcza łącząca nowoczesne technologie teleinformatyczne z pracą profesjonalistów, która ma za zadanie przedłużyć okres samodzielności i niezależności Seniorów we własnym domu. Ta niezwykle precyzyjnie przygotowana usługa pomoże ci, jeśli już martwisz się o swoich rodziców czy dziadków, a nie możesz z nimi spędzać całego czasu. Pozwoli ci pracować, wyjeżdżać na delegacje czy wakacje, będąc pewnym, że ktoś czuwa pod twoją nieobecność nad bezpieczeństwem bliskich ci seniorów. A oni czują się komfortowo, bo nadal są u siebie. Nasza opieka to nie tylko interwencja, ale także kontakt towarzyski i wsparcie psychologiczne 24h/dobę. Jeśli sam jesteś Seniorem lub potrzebujesz wsparcia z powodu niepełnosprawności czy zagraża Ci nagłe pogorszenie stanu zdrowia z powodu choroby przewlekłej – możesz mieć pewność, że dzięki teleopiece, będąc w domu, będziesz w stanie wezwać pomoc w każdym trudnym momencie. Będziesz także mógł/mogła porozmawiać z teleopiekunami w przypadku lęków, obaw czy niepewności. I nadal będziesz mógł/mogła cieszyć się komfortem mieszkania we własnym domu!

Po okresie realizacji projektu uczestnicy otrzymują możliwość wsparcia teleopieką jeszcze przez 24 miesiące wg ustalonych dla nich ofert – innych projektów, dofinansowań płynących z gmin i ich ośrodków pomocy społecznej lub oferty komercyjnej – specjalnie przygotowanej dla osób, dla których nie znajdziemy innych możliwości nieodpłatnego korzystania z opieki zdalnej. Każdy uczestnik na bieżąco zostanie poinformowany przez koordynatorów o najlepszej dla niego drodze kontynuacji projektu. My natomiast zaświadczamy, iż jesteśmy dla Państwa gotowi świadczyć usługę opieki zdalnej przez minimum kolejne 24 miesiące.

wykres samodzielnosci

AKTUALNOŚCI

TRWAŁOŚĆ PROJEKTU

Zgodnie z zasadami realizacji projektów przez najbliższe 2 lata będziemy gotowi do tego, by wspierać Państwa w zakresie opieki zdalnej (teleopieki). Wielu uczestników i uczestniczek ma możliwość uczestniczenia w zaproponowanych przez nas projektach (projekt PCPR Wodzisław, projekt - minigrant Czestochowa, projekt SOS, dofinansowanie gmin), pozostali otrzymują na bieżąco atrakcyjną komercyjną ofertę. Nawet, jeśli Państwo zrezygnują z oferty w dniu rozmowy z naszymi koordynatorami prosimy pamiętać, że jeszcze do 31 maja 2021 mają Państwo możliwość korzystania ze specjalnej oferty. Będziemy też informować Państwa o kolejnych projektach.

ZAKOŃCZENIE PROJEKTU

31. maja 2019 - I już dobiegliśmy do końca projektów. Wszystkim uczestnikom i uczestniczkom serdecznie dziękujemy za wszystkie przejawy życzliwości, tysiące rozmów, często ważnych nie tylko dla Państwa, ale także dla naszych pracowników. Było nam niezmiernie miło być z państwem i będziemy cieszyć się z kontynuacji naszego kontaktu po 31 maja 2019. O mozlwości przedłużenia projektu będziemy Państwa informować nadal na bieżąco, w zależności od Państwa miejsca zamieszkania, wieku, innych danych będziemy Państwu proponować różne możliwości dalszego wsparcia - w projektach UE, grantach gminnych lub komercyjnie. Do zobaczenia!

ZASADA KONKURENCYJNOŚCI

Dnia 26 września zakończyliśmy postepowanie ogłoszone 15 września 2017 r., dzięki któremu wyłoniliśmy dostawcę kart SIM wraz z usługą nielimitowanych połączeń głosowych przez okres 20 miesięcy przeznaczonych do urządzeń ICT dla uczestników/uczestniczek projektu 9.2.5-SIM-07EO. Klikając link można zobaczyć pełną treść ogłoszenia i rozstrzygnięcia.

UWAGA OSZUŚCI

Informujemy, że realizowane przez stowarzyszenie projekty „Bezpiecznie we własnym domu” nie mają nic wspólnego z pojawiającymi się na rynku oszustami np. TeleOpieka24. Naszą wiarygodność i realizowane przez nas działania można potwierdzić w Urzędach Miast w Jastrzębiu-Zdroju i Częstochowie. Przy tej okazji informujemy, że pracownicy projektów przez cały okres jego trwania nie będą pobierali od podopiecznych żadnych opłat. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wiarygodności pracowników teleopieki można ją potwierdzić w biurze projektu pod numerem telefonu 32 30 75 222.

PRZEDŁUŻONA REKRUTACJA!

Ze względu na zbyt małą liczbę zgłoszeń rekrutacja do projektów „Bezpiecznie we własnym domu – nowoczesne technologie w usługach opiekuńczych dla seniorów i osób nie w pełni samodzielnych z podregionu rybnickiego” i „BEZPIECZNIE WE WŁASNYM DOMU – usługi teleopiekuńcze w mieście Częstochowa” zostaje przedłużona. W związku z powyższym od dnia 22.06.2017 r. zgłoszenia do ww. projektów będą przyjmowane w trybie ciągłym i po dostarczeniu kompletu dokumentów rozpatrywane na bieżąco. Rekrutacja zostaje przedłużona, aż do wyczerpania liczby miejsc w projekcie.

TELEOPIEKA W MEDIACH

Coraz większa liczba mediów interesuje się naszym projektem, pokazując, jak działa teleopieka i kiedy ruszy Śląskie Centrum Alarmowe współfinansowane z Unii Europejskiej. Miło było nam kontaktować się z Państwem poprzez takie media jak Dziennik Zachodnie, Radio eM, Gość Niedzielny, gazeta Jastrząb, Nowiny, gazeta Nasze Jastrzębie, telewizja ORION, Radio 90, Radio Katowice, Silesion PL, telewizja TVT.

PROMOCJA PROJEKTU

W ramach promocji projektów stale nawiązujemy nowe współprace z firmami i instytucjami z naszego regionu, które są zainteresowane sprawami Seniorów. Ostatnio nasi pracownicy przekazali informacje o projekcie pracownikom szpitali w Częstochowie, Raciborzu, Jastrzębiu-Zdroju, Rybniku, Wodzisławiu Śląskim, a także w przychodniach. Ponadto nawiązaliśmy współpracę z Radą Seniora z Jastrzębiu-Zdroju. Wszystkie te instytucje będą nas wspierały podczas promocji i realizacji projektów, za co dziękujemy!.

WSPÓŁPRACA

21 czerwca 2017 została podpisana umowa z firmą Blueform z Jastrzębia-Zdroju, która zajmie się promocją i administracją projektów "Bezpiecznie we własnym domu" zarówno dla podregionu rybnickiego jak i Miasta Częstochowa.

REKRUTACJA

Od 1 czerwca 2017 r. przez 21 dni zbieramy zgłoszenia do projektu "BEZPIECZNIE WE WŁASNYM DOMU". Zapraszamy Seniorów i osoby niepełnosprawne do składania formularzy zgłoszenia.

Alarmujące statystyki

70%

>40%

>50%

70% upadków w domach, ludzi powyżej 65-go roku życia zdarza się podczas kąpieli w łazience, gdy dostęp do telefonu jest niemożliwy.
Ponad 40% osób powyżej 65-go roku życia po upadku nie może się samodzielnie podnieść, a więc także dotrzeć do telefonu, aby wezwać pomoc.
Ponad połowa osób w chwili zagrożenia i stresu nie potrafi wybrać właściwego numeru telefonicznego do służb ratunkowych.

Sprawdź, czy to projekt dla bliskiej Ci osoby

Wiemy, iż na stronę internetową wchodzą głównie osoby młodsze, które są w istotny sposób zainteresowane poprawą jakości życia i bezpieczeństwem Seniorów - ich dzieci, opiekunowie medyczni, sąsiedzi, przyjaciele. Jeśli zatem zastanawiasz się nad projektem, odpowiedz sobie na poniższe pytania dotyczące bliskiej ci osoby starszej:

Czy zaczyna wymagać coraz częstszej pomocy we własnym domu?
Czy dzwoni do mnie do pracy z powodu lęków lub samotności, a ja mam wyrzuty sumienia, że nie mogę być przy nim/niej?
Czy zauważam spadek jej/jego samodzielności i aktywności życiowej?
Czy zdarzały się już pierwsze drobne wypadki, osłabnięcia, ataki, przy których szybkość interwencji jest znacząca dla życia lub zdrowia?
Czy stresuję się wyjeżdżając na wczasy, bo zostawiam jego/ją samą?
Czy zdarzyło mi się rozważać przeniesieniu jej/jego do domu opieki lub domu seniora?
Jeżeli choć raz odpowiedź brzmiała „TAK”, a widzisz przy tym, że niezależność jest ważna dla Twoich bliskich i mogą być jeszcze aktywnymi seniorami, natychmiast skontaktuj się z nami i porozmawiaj o projekcie.
 
 

JAK TO DZIAŁA?

  1. Podopieczny w domu nosi niewielkie urządzenie na nadgarstku lub szyi. Jest ono wyposażone w guzik umożliwiający wezwanie pomocy. Dodatkowo w mieszkaniu montujemy wysokiej klasy nadajnik, który pozwala na to, by system działał w całym domu.
  2. Wciśnięcie guzika w razie wypadku powoduje natychmiastowe połączenie się z teleopiekunem. Bez względu na porę dnia lub nocy w Śląskim Centrum Alarmowym czekają na wezwania wykwalifikowani opiekunowie i asystenci senioralni. W godzinach dziennych pracuje także psycholog.
  3. Teleopiekun, czyli wykwalifikowany pracownik naszego Centrum, ocenia sytuację i zawiadamia osoby podane do kontaktu, np. sąsiadkę, syna, wnuczkę, a w razie konieczności – wzywa pogotowie. Pozostaje w kontakcie do momentu udzielenia pomocy lub rozwiązania problemu.
  4. Jeśli zamontowałeś przed domem sejf na klucz, w razie wezwania teleopiekun podaje pierwszej przybyłej osobie szyfr, by mogła otworzyć drzwi bez niepotrzebnych szkód. Sugerujemy także przekazanie kluczy do mieszkania osobom z Sieci Pomocowej.

TELEOPIEKA w projekcie to także pomoc psychologa, rozmowy w razie stresu, lęku czy niepewności. To komfort i bezpieczeństwo osób starszych. Możesz kontaktowac się z teleopiekunem kiedy poczujesz taką potrzebę.

Z tego nowoczesnego rozwiązania korzystają już tysiące osób w Europie! Projekt wdraża bezpłatną usługę na Śląsku!

Zobacz animację

 

 

 

 

Zobacz animację na temat funkcjonującej u ns Teleopieki przygotowaną przez naszego partnera z Gdyni - Fundację NIEZALEŻNI.

Centrala alarmowa

Centrala alarmowa to element, który wyróżnia nasz projekt w Polsce. Partnerem w projekcie jest OPIEKANOVA Sp. z o.o., która jako jedyna w Polsce posiada własne, profesjonalne Centrum Alarmowe. Przez 4 lata wraz powołaną przez właścicieli Fundacją NIEZALEŻNI i z pracującymi w Gdyni teleopiekunami - psychologami, terapeutami, opiekunami medycznymi i asystentami seniora - wypracowano najlepszy model komunikacji z naszymi podopiecznymi. Przetestowano także wiele różnych urządzeń, by wybrać najlepszy system - łatwy do użytkowania przez nawet najstarszych Seniorów i pewny (nie wymaga ładowania nawet do 5 lat użytkowania). OPIEKANOVA transferowała do Polski najlepsze rozwiązania takich systemów teleopiekuńczych, jak te funkcjonujące we Francji, Szwecji i w Niemczech. Dzięki temu wiemy, w jaki sposób działać w sytuacjach zagrożenia, procedury alarmowe są ściśle wpisane w standard działania, ale wiemy też, jak rozmawiać z naszymi podopiecznymi, jeśli kontakt wynika z samotności, lęków czy nudy. Teraz uruchomione zostało drugie Centrum Alarmowe dla Śląska. To największa tego typu inicjatywa w Polsce! Pracują w niej wyszkoleni teleopiekunowie pracujący na standardach wypracowanych przez Centrum gdyńskie.
Nasi teleopiekunowie także samodzielnie kontaktują się z naszymi podopiecznymi, by sprawdzić stan techniczny urządzeń, przypomnieć o ważnych wydarzeniach i motywować naszych podopiecznych do działania. Dzięki temu znamy naszych podopiecznych i ich potrzeby. To z kolei powoduje, że wciąż otrzymujemy dowody zaufania i sympatii. Zaufanie z kolei jest warunkiem sprawnie poprowadzonych interwencji w przypadkach groźnych dla życia.

Sieć pomocowa

By pomoc przebiegała sprawnie niezbędne jest stworzenie dla każdego podopiecznego tzw. SIECI POMOCOWEJ, czyli grupy min. 2 osób, które będą kolejno wzywane do pomocy. W sieci pomocowej znajdują się różne osoby, te bliższe miejscu zamieszkania podopiecznego oraz takie, które czują się odpowiedzialne za jego życie i bezpieczeństwo. Czym więcej jest osób w sieci, tym lepiej możemy pomóc.
Udział w sieci nie oznacza 100% gotowości na każdorazowe wezwanie teleopiekuna. Centrum alarmowe podejmuje decyzję, jaki rodzaj pomocy jest niezbędny podopiecznemu i kontaktuje się z pogotowiem lub – jeśli nie ma poważnego zagrożenia życia – z najbardziej właściwymi osobami (sąsiadem, synem, itp.). Wybór kontaktu jest uzależniony od sytuacji i poziomu zagrożenia. Jeśli dana osoba nie jest w stanie pomóc w tym momencie, teleopiekun kontaktuje się z kolejną osobą z SIECI POMOCOWEJ. W przypadku braku własnej Sieci Pomocowej możliwe jest w wyjątkowych sytuacjach wprowadzenie do pomocy naszemu podopiecznemu pielęgniarki lub opiekuna medycznego z projektu.
Udział w Sieci Pomocowej na całym świecie jest oznaką humanizmu, odpowiedzialności społecznej i dobroci. Każdy członek Sieci nie tylko otrzymuje od nas podziękowanie za pomoc, ale także ma możliwość udziału w szkoleniach i doradztwa dla Sieci pomocowych finansowanych z Unii Europejskiej i budżetu Lidera projektu.

Rodzina i przyjaciele

Rodzina i przyjaciele

W sieci pomocowej zawsze znajdują się najbliżsi, którzy nie tylko martwią się o stan podopiecznych, ale też są zawsze gotowi do pomocy. Jeśli rodzina lub przyjaciele mieszkają blisko i są w stanie szybko przyjść z pomocą- mamy tu sytuację idealną. Jednak kiedy pracują lub znajdują się daleko, są informowani o interwencji jako kolejne osoby, po zabezpieczeniu opiekunów na miejscu....
Sąsiedzi

Sąsiedzi

Najszybciej na miejscu w przypadku potrzeby mogą być właśnie sąsiedzi i znajomi, dlatego warto znaleźć sobie minimum jedną - dwie osoby kontaktowe z tej grupy. Zwykle sąsiedzi jako pierwsi otwierają drzwi i pomagają podopiecznemu w prostszych czynnościach lub po prostu towarzyszą mu w oczekiwaniu na rodzinę lub pogotowie. Nawet w sytuacji, gdy nie mieliśmy dotychczas kontaktu z sąsiadami statystyki wskazują, że po rozmowach w sprawie dołączenia do sieci pomocy każdy podopieczny znajduje 2-3 osoby gotowe do pomocy. Warto też znaleźć zaufaną osobę w tej grupie, która miałaby zapasowy klucz d...
Opiekun medyczny lub pielęgniarka

Opiekun medyczny lub pielęgniarka

W przypadkach wyjątkowych - gdy dla danego podopiecznego nie można znaleźć Sieci pomocowej Biuro projektu wyszukuje dla niej/niego wykwalifikowanych pielęgniarzy i opiekunów medycznych, którzy mieszkają lub działają w pobliżu miejsca zamieszkania naszego Seniora.
6536
Wszystkie połączenia alarmowe
459
Połaczenia ratujące życie (udział służb ratowniczych)
12
Liczba teleopiekunów i psychologów
597
Liczba sąsiadów w sieci pomocowej

URZĄDZENIA

Przekaźnik

Przekaźnik

Przekaźnik jest centralnym elementem systemu TELEOPIEKI, który jest montowany na ścianie w domu podopiecznego. Przekaźnik poza stałym połączeniem z przyciskiem alarmowym, posiada także bardzo czuły głośnik i mikrofon, dzięki którym podopieczny może rozmawiać z teleopiekunem w trybie głośnomówiącym w każdym miejscu swojego domu.

Przekaźnik może działać na istniejącej w domu linii telefonicznej stacjonarnej (wersja analogowa przekaźnika), jednak w projekcie zaplanowano podłączenia GSM na zakupionych dla podopiecznych kartach SIM.

Przekaźnik posiada także wewnętrzny przycisk alarmowy oraz znacznik świetlny informujący o połączeniu ze Ślaskim Centrum Alarmowym.

Urządzenia Teleopieki (Przekaźnik i przycisk alarmowy) posiadają własne baterie, które wystarczają na 5 lat użytkowania bez wymian. W przypadku wyładowywania się baterii informacja o tym fakcie jest wysyłana automatycznie do Centrum alarmowego. Urządzenia są także atestowane. Urządzenia są przekazywane uczestnikom na czas ich udziału w projekcie.

Przycisk alarmowy

Przycisk alarmowy

Przycisk alarmowy to element systemu TELEOPIEKI, który podopieczny ma zawsze przy sobie. Ten sam przycisk może być używany – w zależności od preferencji podopiecznego – jako bransoletka lub wisiorek.

Przycisk alarmowy podopieczny zawsze nosi przy sobie, nie ściąga go nawet do spania czy do kąpieli. Jest w pełni wodoodporny, a tworzywo, z którego jest wykonany pozwala na komfort użytkowania. Nie alergizuje, nie oddziałuje na inne urządzenia.

Przycisk alarmowy łączy się z centralką nawet przy zamkniętych drzwiach do łazienki czy sypialni oraz między piętrami czy w ogródku domków jednorodzinnych.

Możliwe jest podłączenie w jednym domu kilku osób.

Aplikacja mobilna

 

 

 

Dla aktywnych seniorów, którym nie są obce nowoczesne technologie, ale także dla innych osób, które chcą się zabezpieczyć, przygotowaliśmy aplikację alarmową na aparaty dotykowe systemu android. Przyjazny design i intuicyjny interfejs pozwalają na to, by używać aplikacji chętnie i łatwo nawet w sytuacji stresu.
Dzięki aplikacji minimalizujesz ryzyko zagrożenia. Aplikacja już niebawem będzie do pobrania na naszej stronie, a także na stronach realizujących projekt Urzędów Miast.

W przypadku niebezpieczeństwa przytrzymujesz przycisk alarmowy na wyświetlaczu i automatycznie powiadamiasz o tym wybraną sieć pomocową: sąsiada, przyjaciela, syna, opiekuna medycznego, lekarza rodzinnego. Każdego, kto przyłączył do twojej sieci pomocowej. Powiadamianie następuje poprzez wysłanie smsa z wiadomością o potrzebie pomocy i podaniem twojej lokalizacji na mapie oraz automatyczne wybranie numeru osoby do pierwszego kontaktu, z którą łączysz się w trybie głośnomówiącym.

CZĘSTOCHOWA

Tytuł projektu: BEZPIECZNIE WE WŁASNYM DOMU – usługi teleopiekuńcze w mieście Częstochowa.

Liczba uczestników: 200 mieszkańców miasta/gminy.

Partnerzy Projektu: Miasto Gmina Częstochowa (realizator – OPS),  EBI Association, OPIEKANOVA Sp. z o.o.

Rekrutacja: Przedłużono rekrutację, zbieramy zgłoszenia do wyczerpania się liczby miejsc.

Główne zapisy do projektu będą prowadzone przez Ośrodek Pomocy Społecznej W Częstochowie (Sekcja Usług Środowiskowych i Instytucjonalnych, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, tel. 34 372 42 09). Zgłoszenia można dokonywać także w Biurze projektu w Jastrzębiu Zdroju.

Pobierz Regulamin

PODREGION RYBNICKI

Tytuł projektu: BEZPIECZNIE WE WŁASNYM DOMU – nowoczesne technologie w usługach opiekuńczych dla seniorów i osób nie w pełni samodzielnych z podregionu rybnickiego.

Liczba uczestników: 290 mieszkańców podregionu.

Partnerzy Projektu: Miasto Jastrzębie-Zdrój (realizator – OPS),  EBI Association, OPIEKANOVA Sp. z o.o.

Sieć współpracy: Miasto Rybnik, Miasto Racibórz, Miasto Wodzisław Śląski

Rekrutacja: PRZEDŁUŻONO REKRUTACJĘ – zgłoszenia zbieramy w sposób ciągły do zebrania maksymalnej, dostępnej liczby miejsc.

Zapisy do projektu będą prowadzone przez EBI Association ( min. 145 osób) oraz Ośrodki Pomocy Społecznej w Jastrzębiu, Rybniku, Wodzisławiu Śląskim i Raciborzu (listy klientów OPS). Zgłoszenia można dokonywać także w Biurze projektu w Jastrzębiu Zdroju.

Pobierz Regulamin

NIE CZEKAJ!

Skontaktuj się z nami już dziś

REKRUTACJA ZOSTAŁA PRZEDŁUŻONA - zbieramy zgłoszenia w sposób ciągły do zapełnienia list uczestników.

Nabory prowadzone są w 6 instytucjach:

EBI Association

ul. Armii Krajowej 25, Jastrzębie-Zdrój, tel. 32 30 75 222, mail: teleopieka@ebi.org.pl

 

145 miejsc dla mieszkańców podregionu rybnickiego i miejsca dla mieszkańców Częstochowy

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie, Sekcja Usług Środowiskowych i Instytucjonalnych

ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, Częstochowa, tel. 34 372 42 09

 

200 miejsc dla mieszkańców Częstochowy

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju

ul. Opolska 9, Jastrzębie-Zdrój, tel. 32 434 96 63

 

50 miejsc dla mieszkańców Jastrzębia-Zdroju

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku

ul. Żużlowa 25, Rybnik, tel. 32 439 93 02

25 miejsc dla podopiecznych tutejszego OPS

Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim

ul. I. Daszyńskiego 3, Wodzisław Śląski, tel. 32 455 62 00

50 miejsc dla podopiecznych tutejszego OPS

Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu

ul. H. Sienkiewicza 1, Racibórz, tel. 32 415 26 50

20 miejsc dla podopiecznych tutejszego OPS - otwarcie naborów w późniejszym terminie.

Zanim wyposażyłam mamę w „zegarek” z przyciskiem alarmowym truchlałam za każdym razem, kiedy dłużej nie odbierała telefonu. Wyjazdy na wakacje też były stresujące, bo wciąż myśleliśmy z mężem o tym, co dzieje się z mamą pod naszą nieobecność i co zrobimy „jakby…”. O wyjazdach do ciepłych krajów nawet nie myśleliśmy, bo koszty ciągłych połączeń telefonicznych są dla nas za wysokie. Choć początkowo nie byliśmy pewni usługi Teleopieki, teraz wiemy, że to dla nas i naszej mamy niesamowity komfort. Dziękujemy.

Czesława Szmurło

Praca opiekunów z centrali to najlepsze rozwiązanie, o jakim mogliśmy sobie zamarzyć. Mama nadal może mieszkać w swoim mieszkaniu – tak jak chciała, a ja wiem, że stale jest pod kontrolą. Mogę pracować ze spokojna głową.

Jakub Stagna

Wykorzystując rozwiązania telemedyczne i teleopiekuńcze firmy OpiekaNova każdy ma pewność, że to nie tylko dobrze działające systemy informatyczne i cyfrowe, ale także rzetelność, dbałość o obsługę, lojalność i dobrze wdrożone i kontrolowane standardy pracy opiekunów.

Fundacja Niezależni

Noszę na szyi telefon, ale czasami muszę go zdjąć, bo np. przy myciu nie chcę, żeby się zamoczył. A ta opaska jest zawsze w pogotowiu. Wystarczy nacisnąć guzik!
(zanim otrzymał nasz sprzęt medyczny przez 10 godzin był uwięziony we własnej wannie)

Stanisław Szefel, 83 lat

(…)Teleopieka+ umożliwia pozostanie seniorom we własnym środowisku rodzinnym i skraca czas reakcji w sytuacji zagrożenia życia. Teleopiekunowie w sposób profesjonalny służą wsparciem oraz pomagają rozwiązać bieżące problemy seniorów.

MOPS Sopot

Pracownicy centrali TELEOPIEKI+ przy każdym połączeniu, towarzyskim, technicznym czy alarmowym wykazali, że ich wieloletnie doświadczenie gwarantuje bardzo dobrą współpracę zarówno z podopiecznymi, jak i ich otoczeniem i służbami ratunkowymi.

Wszyscy podopieczni wyrazili chęć dalszego korzystania z usług teleopieki.

Stowarzyszenie MEDYCYNA POLSKA Poznań

GŁÓWNE BIURO PROJEKTÓW: Stowarzyszenie EBI ASSOCIATION

  • +48 32 30 75 222
  • teleopieka@ebi.org.pl
  • http://www.ebi.org.pl/teleopieka
  • Armii Krajowej 25, 44-330 Jastrzębie-Zdrój

Skip to content